English | فارسی
صفحه اصلی  /  اخبار و اطلاع رسانی
چهارمين همايش ملي"رنگ‌هاي ترافيكي، خط‌كشي و ايمني معابر و راهها" با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران و حمایت ویژه گروه صنعتی و شیمیایی ریف ، در تاریخ 21 اردیبهشت ماه جاری در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار گردید. هدف اصلي از برگزاري اين همايش، بررسی مشكلات کیفی، پایداری و اجرای رنگ‌هاي مخصوص خط‌كشي معابر و راهها، بررسی نقايص در زمينه‌هاي مختلف تولید، اجرا و سرويس‌دهي نامناسب خط‌کشی‌ها و همچنين برقراري زمينه تبادل نظر اساتيد، پژوهشگران، متخصصان و صنعتگران مرتبط بئده است. اين همايش فرصتي مغتنم  براي گردهمايي مسئولين، متخصصين، محققين،‌ توليدكنندگان،‌ پيمانكاران، دانشجويان و تمامي كساني كه به نحوي با موضوع ایمنی، حمل و نقل و خط‌‌كشي‌هاي ترافيكي در ارتباط هستند ،ایجاد نمود تا در جريان تازه‌ترين پيشرفت‌هاي علمي-تحقيقاتي و دستاوردهاي پژوهشي در داخل و خارج از كشور قرار گيرند.
گروه صنعتی و شیمیایی ریف ضمن حمایت مالی ویژه از برگزاری این همایش در نمایشگاه جنبی نیز حضور یافته و به معرفی آخرین دستاوردهای خود در زمینه تولید و اجرای انواع پوششهای ترافیکی پرداخت.بازدید مقامات و مسئولین ادارات راه و شهرسازی،شهرداری ها و سازمان های مرتبط موجب ایجاد تعاملات مفید در این زمینه شده و اطلاعات لازم به ایشان ارائه گردید.
لازم به ذکر است شرکت ریف ایران ضمن حضور در کارگاه اجرای رنگ در محوطه پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران ،در سایر کارگاه ها نیز مشارکت فعال داشته و جوایز مقالات برتر این همایش را نیز برعهده داشته است.